marți, 29 martie 2011

Cum am invatat

Ca s-o spun p-a dreapta nu mi-a venit greu de loc; mi se pare uneori chiar ca mainile mele se misca singure; au modelul undeva intr-un compartiment al mintii si de acolo pur si simlu il fac. Cam asa am patit si cand am facut stergarul. Aveam o sfoara foarte moale si foarte usor de lucrat; cand sfoara nu e apretata se lucreaza aproape de doua ori mai repede ca una apretata. In general la magazinele de constructii se gaseste sfoara apretata; ultimul ghem pe care l-am luat l-am gasit la Kaufland; cam scumput dar... sfoara e foarte usor de lucrat. In fine; ziceam de stergar; mi-a venit ideea, am scos sfoara, suportul si bilele de lemn si iata ce a iesit:



Din pacate poza nu este foarte reusita insa nu mai am lucrarea asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce se vede aici.

Cand mi-am terminat stagiul de invatacel am facut un panou de final (un fel de lucrare de diploma) in care am pus toate nodurile pe care le-am invatat. Il pretuiesc foarte mult; e o idee foarte buna sa faci asa ceva; ai practic in fata ochilor aproape orice nod pe care vrei sa-l faci:



Uramatoarea lucrare i-am zis "Apa"; initial am vrut sa iasa un fel de masca; apoi am decis ca mie d efapt mastile nu-mi plac; mi se par prea hidoase; asa ca am lasat-o pur si simplu asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu