joi, 9 februarie 2012

Idei noi

Auch; am o groaza de idei noi si vechi reloaded; so, ma apuc serios de lucru. Saptamana viitoare - vacanta; cam fortuita din cauza ultimelor examene pe care TREBUIE  sa le iau dar prinde bine ptr ca am sa si lucrez in timpul asta: brose, impletituri si mai nou ma apuc de pasta de modelaj. Si asta ptr ca sunt cam enervata; adik m-am rugat de vreo doi omuleti sa-mi faca niste forme din lut sau portelan sau fimo sau ceva care se intareste si isi pastreaza forma si din diverse motive am fost refuzata.
So, ce mama zmeului, eu nu-s in stare? Asa ca am sa fac si asta. Mai ales ca am de facut un panou care sa inlcuda forma de inima. Iar de aici pana la mai vechea mea idee cu mastile venetiene nu mai e decat un pas.
Chiar am sa includ in cursurile mele cu copiluti si un tutorial de brose si un tutorial de modelaj. ;)) Evident in limita timplui.
Si iata ultima mea brosa:



Brosa fluturas; material lana; decorat cu perlute - 10 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu