luni, 17 septembrie 2012

Flori (cocarde) nunta

Si uite asa a trecut si weekendul acesta. Un weekend lung dar frumos. S-a casatorit buna mea prietena Flori si pentru nunta ei am  lucrat cocardele din minirosa roz/crem. 
A fost o adevarata aventura. Incepand cu achizitionarea florilor del a un depozit de aici din Iasi - Delia Flowers pe care NU-L recomand sub nici o forma nimanui. 
Da este in oras; da are flori dar este complet dezorganizat ca sa nu mai spun de crizele de isterie ale "patroanei" ca sa nu zic matroana. Am stat ptr cele trei buchete de care aveam nevoie cam 4-5 ore timp in care am auzit niste tipete (ca sa nu le zic urlete) din partea personajului cu pricina adresate cui altcuiva decat clientilor sai. De la care constant primeste bani. Florarii si floraresele care constant se aprovizioneaza de la ea. Ptr mine a fost o experienta pe care nu o voi mai repeta. Si ii voi face si cat de multa publicitate negativa voi putea.

In fine, joi seara dupa ce am ajuns acasa m-am apucat de lucru. Mi-a luat cam pana pe la 3 noaptea sa fac cam 90% din cocarde. A doua zi dimineata, printre picaturi am mai facut cateva; apoi cu ele in geanta, puse frumos in buretii aceia speciali ca sa aiba apa, am plecat spre Ploiesti. Uff, lung drum; 6 ore si juma. Acasa, in frigider cu florile (spre amuzamentul mamei mele). Am stat si vineri pana pe la 2 noaptea sa termin si restul si sambata dimineata intre coafor, cununia civila, religioasa si deplasarile intre ele am pescuit de la Flori cosuletele in care am pus florile iar seara la restaurant le-am pus in pieptul invitatilor.

A fost o nunta frumoasa, reusita si bine organizata pana in cele mai mici amanunte; exact ce si-a dorit Flori.

Casa de piatra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu