marți, 23 octombrie 2012

Lucrez

Yupiii, vine iarnaaa; cu zapada cu tot. Azi m-a sunat o prietena si zice: "Ai auzit? In weekend o sa ninga!". Cool. Vineeeee. N-o sa mai fie numai miros de iarna, de lemne arse si de apa aproape inghetata. Chiar o sa ninga. O sa fie alb totul; o sa se curete totul si pentru o mica perioada o sa putem crede ca totul e frumos, imaculat si idilic. 
Imi doresc sa avem anul asta zapada si de Sarbatori. Chiar zapada. Si sa ninga atunci, chiar atunci ca-n povesti :).
Dar, cine stie ce-o mai hotara si vremea asta pentru noi :).

Pana atunci lucrez, lucrez si iar lucrez.
Am terminat cercul doi la rotunda mea si am facut cam jumatate din sticla acoperita cu sfoara. Migaloasa lucrare; fir, dupa fir prins unul langa altul. Insa relaxanta; foarte relaxanta. Cand lucrez, mintea mea se destreseaza; neuronii mei respira linistiti si tot ce a fost si este inca urat si fara de rost in viata mea se risipeste. :) Este felul meu de eliberare. Si multumesc lui Dumnezeu ca il am.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu