marți, 16 octombrie 2012

Reload

So, aseara am avut un chef de treaba ceva de speriat. Asta e felul meu de reincarcare. Mi-am irosit trei luni din viata fara rost alaturi de ... ceva; om e greu sa-l numesc. 
Hmmm, intr-o zi o sa ma apuc sa scriu un blog si despre experienetele mele cu minunata parte masculina a acestei lumi. O sa iasa o tragicomedie teribila. O sa-l puteti folosi  cu incredere la categoria de viata "ASA NU".

Deci, trebuie sa recuperez; si ca si odihna si ca si creativitate si ca si creatii si ca si liniste sufleteasca si ca si pace interioara. Si sa ma scutur de toata josnicia asta care m-a inconjurat in tot acest timp.
Si credeti-ma ca aseara a fost super; singura cu motanul meu; fara sa intru intr-o casa plina de fum de tigara, cu chiuveta plina de vase murdare, patul nefacut, frigiderul golit si scaunul de la calculator tocit.

Nu am deschis nici calculatorul, televizorul in surdina, pisica torcea langa mine si eu a lucrat.
Un piticut, o rotunda si inca o floarea soarleui. Toate le-am inceput aseara.
Piticutul pentru o foarte buna prietena care mi-e alaturi mereu.
Rotunda, o combinatie de rosu si verde; iese splendid.
Floarea soarelui, altfel decat cealalata; pe alt fundal, un pic mai mare si un pic altfel decorata.
Si cum atunci cand lucrez imi vin mereu idei am mintea plina de noi modele si de posibilitati.

Oh yes! Back to work girl! :)

 PS: Si din pacate mizeriile continua sa curga. Stiti cum este? Ca atunci cand apuci un fir dintr-un pulover si tragi si tot tragi si se desira tot. Cool. O sa mai dureze un pic. Timpul tampon. Timpul cat iti trebuie sa te scuturi bine de tot ce a fost si sa mergi inainte. Nu mult. Inca vreo cateva zile. Pana iese si se consuma tot ce este rezidual.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu