luni, 31 decembrie 2012

La sfarsit si inceput de an :)

So, iata ca se termina si 2012; anul in care lumea asa cum o stim noi era sa se termine. Hmmm, poate intr-un anume fel s-a si terminat si a inceput ceva nou, mult mai bun si mai frumos. 
Cum a fost ptr mine 2012? Provocator, restructurant, plin de intorsaturi, inovativ.
Este anul in care era sa ... pe aproape toate planurile. Este anul in care mult din ce eram eu sau credeam ca sunt s-a daramat si s-a refacut in cu totul alt fel. Este anul in care am invatat sa fiu foarte determinata si hotarata, este anul in care am invatat sa accept lumea si pe mine insami asa cum sunt, este anul multor inceputuri pentru mine si este anul in care mi s-au intamplat o multime de lucruri care m-au scos din "matca" mea.

Peste trei ore, intr-o zi de marti, incepe 2013. Cool nu?
Fii binevenit 2013 cu tot ce aduci tu iar tie 2012, eu una, iti multumesc ca m-ai invatat tot ce m-ai invatat!

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu