luni, 24 decembrie 2012

Seara de Craciun

Si uite asa am ajuns si in seara de Craciun. Foarte repede daca e sa ma intrebati pe mine. Anul acesta s-a scurs intr-o viteza ametitoare si intamplarile, oamenii, lucrurile au venit unul dupa altul, una dupa alta incat eu una abia am putut sa-mi trag respiratia din cand in cand si sa dau reload ca sa pot s-o iau de la capat. Am invatat o multime de lucruri noi, am intalnit o multime de oameni noi, am inceput carari noi, era cat pe ce sa ma marit (hmmm asta chiar e de poveste), hahahaha, am supravietuit sfarsitului lumii dar cel mai mult si mai mult am lucrat. Cat am putut eu de mult si cat am avut timp.

So, in seara asta de Craciun urez tuturor indiferent daca intra aici sau nu un Craciun fericit alaturi de cei dragi sau de ce le drag sa aiba alaturi.
La multi ani!

Si ptr ca nu prea am mai avut timp sa intru aici, postez acum ultimele mele lucrari:


Stea Craciun decorata cu ingeras
Coronita Craciun decorata in argintiu
Coronita Craciun decorata in auriu si rosu
Coronita Craciun din brad natural decorata in auriu
Coronita Craciun decorata natur
Detaliu ochi - panou "Bufnita"
Panou Bufnita
Detaliu pui - panou "Bufnita"
Brosa soutache - bufnita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu