vineri, 22 februarie 2013

Inca o mandala

Mi-am ratacit undeva pe drum bunul obicei de a scrie cateva cuvinte despre cum am facut fiecare lucarare de aici.
So, cum am ajuns sa fac capcanele de vise de sapt trecuta? In pat stand, accidentata fiind (traiasca gheata superdenivelata de pe patinoar) m-am apucat de lucru; cercuri am o gramada, snururi de o multime de feluri si ata la fel, pene nu mai spun. Uite asa au iesit capcanele de vise pozate in postarea anterioara. Ultima capcana e un pic mai speciala. Mi s-a cerut ceva mai deosebit ptr un cadou. Capcana cu pricina va ajunge pe undeva prin Canada. Hmmm, ma tot uit eu pe statistici aici pe blogger si vad intrari din cam toate colturile lumii insa iata ca ce fac incepe sa ajunga si fizic pe alte meleaguri. 

Ceea ce voi posta astazi este tot ceva un pic mai special. Tot un cadou. Am lucrat intens la ea doua zile (cu ore de culcare in jur de 1-2 noaptea :) ) dar cu foarte multa placere. De fapt, nimic din ce fac si postez aici, cu manutele astea doua ale mele, nu fac decat cu o foarte mare placere. Ma relaxeaza si ma reincarca.
Asa a aparut mandala de mai jos :).
 
Mandala in fir de canepa natur decorata cu margele de lemn rosii si maro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu