luni, 12 mai 2014

Mandale africane 1

Intotdeauna, intr-o forma sau alta m-a atras Africa; mai mult sau mai putin. Animalele, vegetatia, pamantul acela arid sau plin de viata...Oamenii care pentru mine (blonda fiind si cu ochii deschisi) sunt extrem de stranii, felul in care se misca  sau/si danseaza, fructele extrem de variate, plantele ciudate pe care le mananca. Ei si ce sa spun, recent aflu ca am si fost intr-o alta viata pe acolo. Intre paranteze fiind spus eu cred in vieti trecute si in reincarnari. Este o alegere personala care mie una imi schimba complet perspectiva asupra lumii.
So, m-am apucat de lucru. In stil african foarte personal. Rotunde.
Prima, am inceput-o pe placuta de ceramica si am lucrat-o in fir de iuta vopsit carmin si turcoaz.


Mandala africana

A doua mandala este si ea terminata; fir natur de iuta cu elemente deco din lemn de cocos. Poza, in schimb, zilele urmatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu