marți, 1 iulie 2014

Din colectia mea de toamna-iarna 2014

Domle, mie-mi plac ciupercile; teribil de mult. Sub orice forma dar mai ales murate. Saptamana trecuta in delegatie fiind la Piatra Neamt am gasit la ei in piata o minune de galbiori. Mari, frumosi, carnosi. I-am cumparat imediat. Am mai luat si doua caserole de pleurotus de la Kaufland si uite asa am facut ciuperci murate. Doua borcane mari si doua mici.
Ca sa nu intre nimeni in panica, galbiorii i-am testat mai intai; sa fiu sigura ca am sa supravietuiesc acestei ierni in care ii voi manca. I-am fiert cu o ceapa mare, mare si alba care a ramas la fel de alba si dupa ce au boloborosit acolo in oala mai bine de un sfert de ora :). Si am mai si mancat din ei asa ca sa fiu sigura :D.
Apoi au ajuns ciupercile mele in borcane: un strat de galbiori, un strat de pleurotus, un strat de galbiori, un strat de pleurotus. Yammi. Le-am pus cu zeama fierbinte (otet, apa, condimente si un pic de zahar brun ptr savoare) iar acum stau cuminti in paturica la racire.
Urmeaza apoi decorarea ca deh, camara mea trebuie sa fie frumoasa, frumoasa.
Poze, zilele urmatoare.

Si... mai urmeaza: dulceata de zmeura, dulceata de afine, ardeii coptii, bulionul si cam tot ce mi-o mai da prin cap sau voi avea chef sa fac. Pentru ca fac de drag.
Lool daca asi manca tot ce am facut deja sau voi face, hainele mele vor ramane instant cu doua numere in urma.
Hmmm, am destule prietene care vor primi mici cadouri bio anul acesta de la mine  ;)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu