sâmbătă, 23 august 2014

Culori

Acum ceva timp o prietena m-a "certat" ptr ca nu lucrez colorat. Imi place foarte mult sfoara natur. Imi place senzatia aceasta de rustic pe care o aduce sfoara asa cum iese ea din fabrica; si la fel si placutele de ceramica simple, doar lut modelat si ars. Insa, ptr ca de multa vreme am invatat ca nimic nu e intamplator am ascultat-o si intr-o seara m-am uita pe pozele lucrarilor mele. Si intr-adevar am simtit lipsa culorilor. Lipsa culorilor vii, vibrante, frumoase. Hmmm, am trecut la lucru. Am vopsit, am impletit, am combinat, am amestecat. Ce am realizat? Pun pozele maine.
Trei lucrari:  o stea in turcoaz, fluturi in combinatie de culori si un copac al vietii in lana handmade (ghemul de care am scris) alb-crem dar cu fructe colorate.

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu