miercuri, 27 august 2014

Despre blogul meu

Dragii mei urmăritori fideli, am atins cifra de 26986 de intrări pe acest blog cu un record personal - nici măcar o singură comandă. Trebuie să recunoașteți și voi că acesta este chiar un record. Orice statistică cât de cât decentă ar spune că sunt în afara "cifrelor". De plăcut vă place. De câte ori pun câte ceva aici, intrările cresc substanțial. Și nu numai din România (asta daca blogger-ul indică corect). Apreciez enorm de mult faptul că vă place ceea ce creez, că intrați aici, că vă creez un moment de relaxare vizual dar esența acestui tip de blog este schimbul. Eu lucrez, creez, imaginez și voi luați produsul final. Este un schimb extrem de echilibrat. Eu am ce voi nu aveți și dau din plin, voi aveți ce eu nu am. So, vă îndemn, luați, cumpărați, achiziționați. Eu imaginez creez, realizez! Eu știu ce pot face, eu știu ce fel de creatoare sunt. Voi știți ce vă doriți de la mine? Este o întrebare pe care o pun acum vouă, tuturor celor care intrați aici. Aștept și răspunsuri. :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu