luni, 27 octombrie 2014

For Christmas

Hehehehehe prima zapada deja a cazut. Desi e octombrie, desi e inca toamna, desi temperaturile sunt "anormale" (cum spun cei de la meteo), vremea s-a hotarat sa fie mai capricioasa decat orice femeie capricioasa. Si ne grabeste spre iarna, spre frig, brrrrr, spre munti de zapada si spre Sarbatori. Aproape ca ne bate la usa Craciunul. Hmmm daca stau sa ma si gadesc bine, la cat de repede merge timpul acum, te pomeni ca intr-o saptaman jumate vine si Craciunul :D.
Nu-i nimic. Sa vina. Sa fie sarbatoare. Sa facem bradul, sa fierbem vinul, sa ne bucuram de fulgii de zapada, de sanius si de bulgareala. Eu am inceput deja pregatirile. Primele mele coronite de Craciun sunt gata deja. Coronite pentru usa, pentru in casa, pentru pus deasupra semineului, pentru decorat masa de Craciun. Si mai am o surpriza. Anul acesta m-am gandit si la colindatori. Cand vin si le dam cate o cana de fin fiert, fierbinte, fierbinte o sa le imbracam canile in niste hainute speciale, frumoase si numai bune de pastrat caldura in cani si degetele la fereala de fierbinteala. :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu