luni, 17 noiembrie 2014

Coronita decorativa Craciun "In Seara de Ajun"

Weekendul acesta am fost asa, intr-o circulatie continua. Sambata am fost la un tracking in jurul Harlaului (cam 29 km strabatuti la picior pe dealuri si pe campuri) iar duminica am trebaluit prin casa si evident am fost la vot. Si ... man cum s-a votat. Neasteptat, surprinzator si extrem de multumitor. Sa dea D-zeu sa fie chiar bine!

Bineinteles ca peste toate acestea am si lucrat. Am reusit sa fac doua coronite: un aranjament ptr masa (in tonuri de argintiu si mov) si o coronita decorativa pentru perete (in tonuri calde, de pamant si rosu).

 Postez astazi dor coronita pentru perete pe care am numit-o "In seara de Ajun". Cealalta, undeva pe luni dupa ce revin din inca o saptamana de delegatie.:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu