joi, 11 decembrie 2014

Interviurile mele


Acum doua saptamani am sustinut un interviu ptr Digi24 Iasi, emisiunea Turist Acasa, moderata de Teodora Tompea. Am ajuns absolut din intamplare in acest interviu printr-un concurs de imprejurari sau sincronicitati si printr-un interes mutual; atat al meu cat si al emisiunii. Pe sticla am parut marti, 9 dec 2014.
Iata ce a iesit:




Un alt interviu pe care l-am sustinut este cel de pe blogul Aly Boutique, o platforma oarecum similara cu Breslo:



Handmadeul este o placere, este o bucurie, este o arta personalizata. Este o forma de exprimare a creativitatii pe care o avem cu totii in noi. Imi doresc ca fiecare dintre noi sa gasim acel filon de creatie din noi, indiferent care ar fi acela. De aici cred cu tarie ca ne putem gasi sau regasi toate resursele interioare sau extrioare de care avem nevoie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu