marți, 13 septembrie 2011

Curs handmade pentru copii intre 7-77 ani

In sfarsit am reusit; am organizat primul meu curs de handmade. Cufarul Juliei a organizat primul curs de handmade la care sper sa vina toata lumea care vrea un pic de fun, de relxare si de bine; atat cat pot eu sa-l ofer.
Deocamdata am lansat acest curs ca si eveniment pe facebook; linkul de acces e acesta:

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=167500336662902

By the way, Cufarul Juliei are acum si propria sa pagina de facebook in care am sa postez toate lucrarile mele si toate noutatile pe care le am precum si cate ceva despre macrame si despre ce am sa mai lucrez eu. Nu am uitat de mastile venetiene dar le voi lua pe rand. Cat de repede le vine si lor randul.

Din toata inima sper ca cei ce vor veni aici sa plece cu un pic de bucurie in inimile lor.
Urmeaza sa organizez workshopuri, sa incep sa expun si ... voi mai vedea, ce idei imi mai vin.

So, please, have fun! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu