duminică, 7 august 2011

Harnicie e numele tau woman :D

Weekendu asta am fost taaaare harnica; mancare, curatenie si mai presus de toate calcat de rufe.
OMG de toate fac in casa dar sa nu calc sau sa cos; mi se face pielea gaina pe mine cand tre sa fac activitatile astea doua. Insa, daca pentru cusut am o croitoreasa foarte buna, pentru calcat moi si doar moi. So, ma pregatesc pisihologic din timp si ... stiti e cam ca intr-o piscina in care vrei sa vezi cat de adanca este; tragi aer in piept, te tii de nas si te lasi la fund. Asa si eu cu calcatul; trag aer in piept, scot hainele si pana nu termin nu ma las. Deci ... chiar merit o medalie.
Singurul lucru pe care nu l-am facut, n-am impletit. Sarbatoare, asa ca in fara de treburi din astea gospodaresti n-am facut nimic.
Insa ... recuperam. Mai am cam jumate din capcana de vise; a da si tre sa caut pene; maronii. Si mai am si un pitic de terminat. Hope cam pe miercuri sa fie gata.
Si evident ... poze. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu