miercuri, 31 august 2011

Inca un weekend la munte

De data asta am fost in Cheile Bicazului; habar nu am avut ce peisaje frumoase sunt la nici 20 m de drum. Am trecut prin Chei cred ca de cel putin 10 ori pana acum si n-am oprit decat la Lacu Rosu. Chiar ma gandeam ce inseamna sa acorzi atentie doar suprafetei; niciodata n-am fost dincolo de marginea drumului; si credeti-ma pe cuvant este splendid.

Prima zi - sus pe "Raza Soarelui"- traseul "Warm Up"

Un piculet mai aproape de varf pe traseul "Sarpele"

Faleza "Raza Soarelui"
A doua zi de dimineata, ceata ridicandu-se pe valea unde ne-am pus corturile
Valea din spatele stancii unde am catarat a doua zi
In Cheile Sugaului (a doua zi)
Cabana facuta de Ticu Dumitrescu in Cheile Sugaului
Faleza din Cheile Sugaului pe care am catarat
Pe stanci, la soare
Ultimul traseu catarat

Ultimul traseu mi s-a parut cel mai greu; drept ptr care m-am ales cu o multime de zgarieturi si de vanatai la picioare; dar... super; a meritat din plin.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu