vineri, 24 iunie 2011

Catre Bucuresti

Azi plec la Bucuresti; la un curs extrem de interesant pentru mine. Cu avionul, acum fiind in aeroport in Iasi.
Doamne ce amintiri imi trezeste drumul asta dus-intors cu avionul de la Iasi la Bucuresti si invers; mai bine de jumatate din relatia mea cu RB s-a rulat pe acest drum; pe zboruri, pe telefoane, pe intalniri prin aeroport samd (insa, ca orice altceva pe lumea asta s-a terminat si asta); apoi viata mea efectiva din Bucuresti care mi-a displacut profund; apoi bucuria pe care a aveam de fiecare data cand reveneam in Iasi. Ca sa nu mai spun de zborul efectv; IMI FACE ATATA PLACERE ... !
Este incredibil cat de mult imi place sa zbor cu avionul; absolut incredibil.Senzatia aceea cand se desprinde de pamant si incepi sa plutesti; senzatia de libertate extrema, de "iata pot sa fac orice", de gadilitura in stomac. OMG. Asi repeta experienta asta oricand si in orice conditii.
Pentru mine este pe acelasi loc cu impletitul si cu bucuria de a crea  :). Interesant ar fi sa le combin; hahahaha; zbor cu impletitura :D.
Anyway, am hotarat: urmatorul sport de care ma apuc e zborul cu parapanta; o da!  =))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu