duminică, 5 iunie 2011

Prima mea dulceata de capsuni

Waw, in seara asta fac prima mea dulceata de capsuni; sunt superincantata; maine am sa-mi fac niste etichetute personalizate si am sa le lipesc pe borcane. Iar borcanele am sa le leg in panza de sac si cu snur rosu ;)).

Weekendu asta am impletit primele mele noduri celtice, i-am facut lu Kikiloiu niste poze super in timp ce ma stricam de ras de el cum se juca cu o mingiuta, am fost si am facut coborari in rapel de pe Decathlon (cu colegii de la catarat), m-am plimbat si am si invatat.

O da, iar acum imi fac unghiile in roz; da roz din ala de se vede din partea aialalta a orasului.
Hahahaha, iar o sa mi se zica: "numa tu puteai face asta".  Ei si ce? Fiecare zi aduce ceva nou si in fiecare zi tre sa mai scoatem cate putina nebunie din noi. Yupiii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu