marți, 14 iunie 2011

Despre examene

Deci, ce a fost in mintea mea de m-am apucat de adoua facultate chiar nu stiu; sunt extrem de nemultumita de tot; si de profesori si de ce am invatat (sau mai bine zis n-am invatat) si de secretariat, de absolut tot; a da, am uitat sa spun ce facultate fac: minunata Psihologie la Univ Al I Cuza. Am zis ca daca tot fac a doua facultate si vreau sa fac ceva care intr-adevar imi place si ma intereseaza, sa fac una cu traditie uitand ca de fapt in astfel de locatii conservatorismul este ingrozitor de mare, ideile sunt invechite si ochelarii de cal o moda.
Personajele de acolo, in intregimea lor, incepand cu prima secretara si terminand cu decanul traiesc si din banii nostri, din taxele pe care le platim in fiecare an, din taxele pe care le platim ptr examenele picate samd. Pentru noi studentii nu exista decat reguli care de altfel se schimba in fiecare an fara sa fim anuntati, pentru facultate nu exista decat drepturi.
Sunt satula, sunt pana peste cap; in ultima vreme nu fac decat sa ne ia bani din buzunar; si suntem din ce in ce mai multi in situatia asta.
Pacat, mare pacat pentru ca uite asa si jobul asta ca sa nu-i zic meserie (bratara de aur) de psiholog se degradeaza si ajungi sa mergi la un cabinet si pe bani multi sa capeti un ajutor pe care la fel de bine ti-l putea dadea si cea mai buna prietena (sau cel mai bun prieten).

Mda, anyway, am dat un examen; mai am doua; dar pentru asta tot ma duc la munte; macar imi mai aerisesc creierii  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu