joi, 17 martie 2011

Despre martisoare

Da, da, suntem pe 17 Martie asa este si a trecut destul de la ziua martisoarelor; dar trebuie sa va povestesc cum am facut eu martisoare anul asta.
Bineinteles, tot de la piticuti a inceput. Aici in Moldova de 1 Martie se dau martisoare si la barbati. So, una dintre colegele mele care mi-a vazut doi piticuti, mi-a povestit ca anul trecut ea si cu colegele ei au dat la baietii din birou martisoare impletite din sfoara si cumparate (coincidenta) de la profesoara mea in ale sforilor ;)). Anul acesta m-a intrebat daca nu vreau sa ii fac eu niste astfel de martisoare. De fapt sunt niste mici panouri pe care le-am ornat in spiritul primaverii. So, am lucrat eu la doua sau trei intr-o joi, vineri si sambata iar luni le-am adus sa le vada. Sincer am avut mari emotii ptr ca nu stiam daca o sa-i placa sau nu. Prima mea impresie a fost ca nu i-au placut. Si acasa nu-mi mai venea sa le fac; dar pana la urma am zis: se bazeaza pe mine, stie ca maine eu trebuie sa-i aduc 9 astfel de mici impletituri asa ca... m-am apucat de treaba; pe la 8 seara; si pana la 2 noaptea cand s-a intrerupt curentul (o mica pana) nu m-am miscat din fotoliu. Iata ce a iesit:



Credeti-ma pe cuvant ca la 2.30 cand am terminat cu tot ce aveam de impletit eram fresh; nu simteam nici urma de oboseala; m-am pus in pat pe 3 si am adormit instantaneu; dar o astfel de multumire rar mi s-a intamplat sa mai am. Poate doar de doua sau trei ori in viata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu