duminică, 13 martie 2011

Un pic despre sfori

Da, sforile. Sunt un lucru foarte interesant. Cand am vazut prima oara o impletitura din sfoara am intrebat si eu exact ca toata lumea: dar cu ce sunt facute? Apoi am aflat ca-s pur si simplu nod dupa nod dupa nod dupa nod; puse impreuna cu imaginatie si dragoste si foarte foarte multa placere. Cel putin mie asa mi se intampla. Nici nu va puteti imagina cata placere imi face sa fac aceste lucruri dragute, cata multumire sufleteasca imi aduc si cat ma umplu de energie.
So, am facut o mica pauza sa-mi pun un pahar de vin (la care cu tirbuson cu tot m-am chinuit vreo 5 min sa-i scot dopu :D), Sange de Taur care chiar e bun si sa-mi refac inspiratia. Sorry nu sunt cine stie ce scriitoare :). Pe scurt istoria mea in ale impletirilor de sfori e urmatoarea; am invatat sa impletesc acum vreo 8 ani, am facut cateva lucruri, am facut o pauza maaaaaaaare de vreo 7 ani si acum iata-ma-s din nou cu lucrul in mana. Si cat de mult imi place. Ce pot spune, intre mine si impletiturile astea a fost dragoste la prima vedere ( ;)) ).
Dar gata cu vorbaria pe seara asta. Am pus aici pozele cu impletiturile mele. Asa cum m-am priceput; ca sunt aici o gramada de optiuni pe care inca nu le stiu folosi. Dar ... invat. :)
O seara buna tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu