marți, 15 martie 2011

Piticutii si povestea lor

Ieri n-am scris nimic; a fost o zi urata pentru mine si foarte obositoare desi nu ma pot lauda ca am facut ceva deosebit. M-am dus acasa si m-am odihnit; cu Kiki (motanul meu cel simpatic) in brate m-am uitat la tv la filme.
By the way Kiki a fost fooooarte fericit ptr ca rar ma prinde sa stea atata in brate la mine ;)).

Iata-l: Kikiloiu sus pe televizor.
A da si in afara de asta am mai croit un pitic; adica am taiat firele ptr inca un piticut.
Piticutii; sunt simpatici foc si fiecare iese diferit; sa nu radeti de mine dar eu cred ca intr-un fel au si ei un fel de suflet al lor pentru ca fiecare piticut iese ca si cel d ela care vine comanda.
Ha ha ha, sunt curioasa cum o sa iasa cel pe care l-am inceput aseara; vreau sa-l fac cadou la sala de catarat; mi se pare mie ca s-ar potrivi foarte bine un piticut acolo pe perete la ei. E acolo o mana de oameni inimosi care adora sportul asta si fac din pasiune ce fac iar asta chiar de vede. Pasiunea este molipsitoare.
Cred ca piticului ptr sala am sa-i zic piticul catarator.

Cum m-am reapucat de facut piticuti si alte impletituri? Cred ca din intamplare; croitoreasa mea mi-a vazut profilul de facebook si i-a placut ce fac. Si uite asa au ajuns la ea un panou si un piticut. Asta inainte de Craciun. Apoi o colega mi-a cerut un pitic ptr tatal ei. Nu-l aveam facut si nu mai stiam cat imi ia sa-l fac. Era ptr a doua zi. Aveam firele deja croite dar ... n-am zis nimic. Si m-am dus acasa si l-am facut. Mai repede decat ma asteptam. Iata ce a iesit.

Un piticut din padure asa i-am spus.
Apoi au aparut si ceilalti piticuti:

Simpaticul spiridus al baltilor


"Spiridusul Ochi albastri"


 Spiridusul din padure


Iar povestea piticilor inca nu e terminata; mai sunt o multime care vor sa vina aici, sa fie facuti, sa fie vazuti.  :)

Deocamdata atat despre piticuti; un blog unde e descris foarte bine si frumos cum se realizeaza un piticut este http://geormade.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. NEATA !!! foarte frumos blogul si tot inainte sa ai succes si multi vieweri :)) te pupik papa!!

    raluca ion

    RăspundețiȘtergere