joi, 24 martie 2011

Mama ei de gripa, raceala, viroza sau ce-o mai fi ea ... :(

Offfff, chiar am facut gripa sau ce-o mai fi si chestia asta care-si face de cap prin corpul meu x(; ca am temperatura dimineata si seara sunt ok; iau o gramada de medicamente si ma stradui din rasputeri sa tin ochii deschisi; ca sa nu mai spun ca pozitia copacel nu-mi place de loc, da de loc zilele astea. Anyway, mai e maine, vineri o zi de lucru iar sambata si duminica, daca n-am sa ma plictisesc prea tare o sa stau numa in pat.

Azi mai adaug o poza:
- infinitul - este una dintre primele impletituri facute de mine in timpul cat eram invatacica iar modelul ii apartine profesoarei mele; mi-a placut foarte mult asocierea cu Coloana Infinitului a lui Brancusi.





Aceasta este Coloana Infinitului sculptata de Brancusi; am o mare admiratie ptr Brancusi insa, spre rusinea mea nu am fost in stare sa ajung niciodata la Tg. Jiu sa vad pe viu sculpturile sale.
Imaginea am luat-o de pe Wikipedia de unde adaug si linkul cu cele cateva informatii despre Brancusi:  http://ro.wikipedia.org/wiki/Constantin_Br%C3%A2ncu%C8%99i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu