marți, 5 aprilie 2011

Aseara

So, aseara am ajuns, as usual asi putea spune, foarte tarziu acasa; adica pe la 8.30. Bineinteles Kikiloiu m-a certat de nu se poate. Saracu vrea si el sa se joace cu mine si io numa chef de el nu mai am; adica am da cand il aud cum miauna ma cam face cu nervii; are o intonatie deosebit de jalnica si se si suie undeva unde sa fie cat mai aproape de mine si miaunaaaaaaa din tot sufletelul lui; ca i se vede pana in fundu gatului cand deschide gura ;)). Ei si atunci singurul remdiu e sa mi-l pun pe umar, sa-l mangai si sa vorbesc cu el. Numai ca asta inseamna cam 5 minute de plimbat cu pisica pe umar prin casa si umplut de par. Deh, dupa cum vedeti am probleme mari de tot.
In fine, aseara nu aveam chef de asta si l-am ignorat. Am venit chitita (cum se zice pe aici prin Moldova) pe impletit. So, am terminat cu dushu, cu mancatu, cu spalatu vaselor si cu aranjatu prin casa si m-am apucat de impletit. Un piticut.
Numai ca dupa frigu de afara, dupa dusul fierbinte si mancarea la fel de fierbinte mi s-a facut un somn teribil. Ei si va rog sa ma credeti ca la un moment dat am adormit ca pisica; adica in fund. Ati vazut vreodata o pisica stand in fund cu ochii inchisi si dormind dusa? Asa si eu aseara; si dormeam in rand cu Kiki; si io si el in fund amandoi; unde mai pui ca adormisem si cu firele in mana. A fost simpatic tare; eram de poza amandoi. Oricum am reusit sa fac aproape un pitic intreg aseara. Va fi de fapt o piticuta; cu fustita rosie si cu fluturi in par. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu