vineri, 1 aprilie 2011

Practicitatea mea

Mda, practicitatea mea; lasa de dorit rau de tot. De ce spun asta? Ptr ca ideile mele imi sunt foarte clare in cap dar pana reusesc sa le pun in practica trece baba cu colacii.
Adica pana gasesc puntile de legatura de la idee la forma sa fizica trece ceva timp; ca si cand m-asi bloca. Un psiholog chiar ar putea spune ca e ca si cand chiar n-asi vrea sa ajunga in forma fizica.
De exemplu, am acum in cap foarte clar, niste suporturi de oua pentru Pasti dar deja am facut vreo doua incercari pe care a trebuit sa le desfac ptr ca nu mi-au placut de loc, da de loc cum aratau.
Asta e un exercitiu foarte bun ptr mine; traducerea in forma fizica a ideilor pe care le am; ptr ca ma ajuta sa-mi calesc si rabdarea si sa-mi formez si metode de lucru. In general eu sunt foarte rapida adica tre sa fac repede repede ce-mi vine in cap ptr ca altfel ma plictisesc si daca stau prea mult pe un anumit lucru incep sa am senzatia ca n-o sa-l mai termin ever.
Io-s ca-n reclama aia (de la iaurt cred ca): "Buna, sunt Camelia; femeia cu ideea".
So, ca sa parafrazez o expresie celebra: exerseaza, exerseaza si iar exerseaza Miss Iulia si poate in final ti-o iesi si tie ce-ti doresti.  ;))

Un weekend frumos sa aveti si o vreme absolut superba cum este cea de azi din Iasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu