miercuri, 20 aprilie 2011

Pregatiri de Pasti

Waw, duminica sunt Pastile. Iar weekendul urmator e deja 1 Mai. Credeti-ma ca habar nu am cand au trecut lunile astea; parca traiesc intr-un titirez. Ce imi place foarte mult e cum am inceput sa traiesc perioada sarbatorilor; desi e clar ca timpul trece cu mult, mult mai repede decat chiar si numai acum 5 ani, de sarbatori parca incetineste. Am timp sa fac de toate. Curatenie, mancare, prajituri, cumparaturi si ce imi place cel mai mult, am timp sa traiesc cu adevarat sarbatorile. Mi-e drag de fiecare data sa ma gandesc ce vreau sa gatesc, sa-mi planific cumparaturile, sa-mi organizez timpul, sa fac curatenie, sa-mi innoiesc casa si pe mine. Si pe langa toate astea am timp sa ma ocup si de mine si de pasiunile mele.
Ooo si chiar am gatit; am facut o multime de chestii care mie imi plac foarte mult si pe care sa le si pot transporta. Pentru ca da, de Pasti anul asta chiar plec de acasa. O sa fiu undeva in Baile Herculane cu cei de la catarari. O sa dorm o saptamana intrega in cort; hahaha o adevarata aventura pentru mine despre care recunosc cu mana pe inima ca m-am facut o cocolosita. 

De cand am vazut filmul July&Julia m-am reindragostit de gatit. Ma relaxeaza si asta foarte mult. Din pacate nu am prea mult timp si de obicei manac cam ce apuc dar macar o data pe saptamana imi fac o masa frumoasa, imi pun un pahar de vin sau de wisky si ma relaxez. Cred ca asta tine de respectul personal. Micile momente pe care ni le oferim.
In lumea asta nebuna, nebuna si din ce in ce mai nebuna in care traim trebuie sa facem din cand in cand o pauza, sa scoatem semnul de STOP si sa ne oprim un moment. Sa ne uitam la noi, sa ne centram, sa ne oferim un binemeritat si poate chiar egoist moment de ragaz. Pentru ca apoi tragem iar aer in piept si ... again, la drum.
Incerc in fiecare zi sa ma gandesc, azi ce am facut pentru mine, pentru sufletul meu; ce mi-a adus astazi multumire, bucurie, bogatie interioara. Si am invatat, evident pe calea cea mai grea, sa ma pun mereu pe mine cu viata mea inaintea tuturor in proprii mei ochi. Am un singur principiu in viata asta si dupa el ma calauzesc, daca nu am eu grija de mine nimeni nu are.

Astazi am mai facut o descoperire interesanta; intre multii colegi talentati pe care-i am la serviciu, azi am descoperit o fotografa.

Acesta e linkul la pozele facute de ea, de pe facebook. Credeti-ma sunt superbe si vi le recomand cu cea mai mare caldura.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu