luni, 2 mai 2011

Inapoi la munca

De astazi, back to work. Vacanta mea de 9 zile a fost super; o saptamana si un pic de aer curat, mers pe munte, catarat pe stanci, balacit in piscina si, incercarea incercarilor, dormitul in cort. Dar chiar a fost frumos si asi repeta oricand experienta asta.
Ca sa nu mai spun ca traiul printre oamenii astia ai muntilor, cataratorii, pentru mine a fost un sitcom continuu; sunt extrem de simpatici chiar si cand se cearta. La fel, sunt foarte toleranti si foarte atenti unii cu altii; viata fiecaruia dintre ei ajunge la un moment dat sa depinda de un de altul dintre ei. Ce invat de la ei in mod constant e sa nu ma dau batuta niciodata. Au o ambitie in ei teribila. Pacat ca lumea asta in care traim nu le da mai multa atentie. Ca sa va dau un singur exemplu; am intalnit acolo, intr-una dintre zilele de concurs (ptr ca a fost un concurs de catarari de 3 zile) o cataratoare, insarcinata in 9 luni care catarat in rand cu toti ceilalti fara nici un fel de probleme. Pe mine m-a impresionat teribil.
Au o dorinta continua in ei de autodepasire si fac asta fara aproape nici un efort.

Nu am mai avut de foarta multa vreme, de prea multa vreme asa o vacanta. Am o multime de poze (cred ca am facut vreo 400).
Am vazut o multime de locuri foarte frumoase, am mers prin niste locuri aproape salbatice; vreo doi, trei din grup au vazut vipere; am pozat niste salamandre si m-am bucurat de fiecare moment stat acolo.


Masa in cort
La concurs
Montatul cortului
Sus pe stanca
Si mai sus pe stanca
Un pic de jonglare cu niste bile luminoase
Uite asa am invatat un nou sport - slackline (http://slacklining.ro/)


In varful muntelui
Fluturi la odihna
Salamandra (petele galbene sunt otravitoare)
Cataratoare cu un mic catarator in burtica
Restul pozelor (ma rog, majoritatea) pe facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu