luni, 9 mai 2011

Soare iar pe strada mea ;))

Mmmmm, m-am apucat de lucru la inca un soare; waw si cat de mult ma linisteste. Ce-mi place cel mai tare e modu in care se deruleaza in mine o astfel de creatie. Mai inta apare ideea, apoi efectiv in mintea mea se deruleaza procesul: ce materiale am nevoie; ce fire trebuie sa folosesc; cat sa fie de lungime; ce noduri sa impletesc; ce noduri noi sa folosesc, cum o s-o decorez la final; cum o sa arate in final. Iar pe masura ce mintea cu rotitele ei lucreaza vine si sentimentul din suflet; si incep sa ma simt atat de bine ...
Cand demarez efectiv lucrul, imaginea finala e atat de clara incat mainile mele parca se misca cu o vointa proprie si termina rapid si aproape singure ce trebuie sa faca.
Si-mi place; imi place atat de mult cum ma simt de fiecare data cand lucrez. Cam cum ma simt la catarari. Acolo elimin tot ce e urat si rau din mine si ma simt de fiecare data un alt om cand plec de la sala iar impletiturile si toate ideile astea de creatie care-mi vin imi adu pace si liniste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu