vineri, 20 mai 2011

So, scriu din nou

Am tot vrut sa mai scriu zilele astea numai ca am constatat ca nu mai pot desfasura aceasta activitate de la serviciu; net-urile (ca sa zic asa) ce pot fi accesate de pe sitemul de la serviciu sunt din ce in ce mai putine. This is it! :D

Anyway, aseara am terminat soarele inceput luni; si mi-a iesit foarte frumos (deh, mi-au murit laudatorii)! Luni am sa-i pun si poza aici pentru ca, evident, am uitat sa-mi iau pozele de pe calcul de la serv.

Aaaaa si tot luni am sa pun si poza unui piticut micut, verde si simpatic; cel mai mic pitic pe care l-am facut pana acum. Si tot luni ma apuc de lucru la capcana de vise; sunt taaaaare curioasa sa vad cum o sa-mi iasa. Idei am cu duiumul; sa vedem ce o sa spuna si practica.

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu