miercuri, 4 mai 2011

Cu idei in cap, again :D

Ooooo, de azi au inceput sa dea ideile peste mine iar; so, duminica seara ma duc la un spectacol "Venetian Masquerade" la care va canta si Florin Chilian; dresscode - MASCA VENETIANA.


Si ce mi-am zis eu, decat sa ma duca sa-mi cumpar o masca deja facuta (pe care e foarte posibil ori sa n-o gasesc ori sa nu-mi placa - pretentioasa fiind) ia sa-mi fac eu una, singura, cu manutele astea doua (vorba cuiva). Asa ca ... o sa-mi fac  eu una. Deja stiu ce forma o sa aiba, ce culori, ce model, ce briz brizuri; azi ma duc sa cumpar de toate si sa purced la drum. Plus ca tre sa fie in ton cu rochia. O da, mai ales cu rochia. Deci, dupa cum am zis chiar au dat ideile iar peste mine.

Intre timp chiar am ce face; intre soarele, prinzatorul de vise, panourile pe care le am de facut plus sala de catarat ca sa nu mai zic de scoala, abia mai respir. Dar credeti-ma ca fac toate astea cu o placere deosebita.
Azi o colega venita cu ceva treburi pe la noi mi-a zis ca se mira cate pot face de cand sunt in Iasi iar. Hmmm poate ptr ca ma simt in locul meu, adica acolo unde pot da eu ce e mai bun din mine. Nu ca s-ar intampla mereu asta (ca sunt o mare lenesa) ;)).

Si bineinteles, pozele vor aparea cat de repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu