luni, 23 mai 2011

Cheful meu de azi ... :(

Aoleo ce chef n-am azi; tocmai am aflat ca duminica am examen ceea ce inseamna ca nu merg la munte. Bih, mama lor cu programarile lor cu tot. Asta ca sa nu mai spun ca am sapat la greu in minunatul site al facultatii ca sa gasesc programarea examenelor din sesiune; ptr ca stralucitele minti de acolo au pus aceasta programarea intr-un link cu numele "Programare restante".

Azi sunt exact ca-n cantecul ala al lu Vama Veche: "Nu am chef azi"

http://www.youtube.com/watch?v=w_4nLtYqtyc
Totusi, de ce am chef azi? De plimbare, de munte, de impletit, de facut planuri de vacanta, de  ras din rarunchi, de relaxare, de bine, de cat mai mult bine. So, nici nu ma gandesc sa nu ma duc diseara la catarat si am sa ma apuc de treaba la capcana de vise si am sa si pozez piticutu cel mic si verde. Iar in final, o sa-mi treaca starea asta de lehamite si de aduceri aminte (lucruri faine de alta data; din vieti trecute) si o sa-mi fie iar bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu