duminică, 29 mai 2011

Duminica seara

Mor de somn da nu pot dormi dupa amiaza, neam. Trebuia sa am examen azi; m-am dat cu fundu de pamant sa invat, n-am dormit azi noapte de oboseala iar azi de dimineata madam profa ne informeaza foarte frumos ca pe noi astia cu examene din alti ani nu ne primeste ca s-a schimbat regulamentu facultatii. Deci... bataie de joc mai mare decat la aceasta minunata facultate n-am vazut. Iar maimuta aia de secretara care trebuia sa actualizeze site-ul facultatii cu toate modificarile ca sa stim si noi ID-istii ce avem de facut, a dormit in papuci. Sunt nervoasa, suparata si fff obosita. Ca sa nu mai spun ca nici de impletit n-am mai impletit si nici la munte n-am fost. Offf, numa de prosti am parte in ultima vreme.

So, ca sa nu fie chiar un weekend pierdut am fost la cumparaturi si mi-am luat salvari, am facut dulceata de trandafiri, imi fac manichiura si apoi si am sa si calc.  Deh, relaxare prin munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu