marți, 12 aprilie 2011

Despre carii

Today, mici problemute pe la serviciu; unii ajunsi mari sefi ignora ca sefia asta vine si cu responsabilitati si ca in pozitia cu pricina nu iei numai banii aferenti; tre sa si rezolvi problemele care apar. Din pacate insa, boala asta mostenita din vremuri trecute - adica is sef si gata nu mai am nimic de facut decat sa ma gandesc cum sa-mi cheltuiesc banii - a intrat adanc tare si in privat; si e precum cariile (chestiile alea micute care rod pana la distrugere lemnu); incet, sigur si de loc pe ascuns distruge. Pacat, mare pacat. Uite asa cei 20 de ani ai lui Brucan se schimba intr-un secol intreg.

Mda, pana la urma serviciul e de 8 ore; ce faci dupa aia mi se pare mie una ca e mai important. Daca nu suntem suficient de norocosi sa facem la serviciu ceea ce ne place cu adevarat tre sa echilibram cumva balanta si sa ne aducem bucurie in suflet; tre sa ne hranim si sufletul, nu numai buzunarul.
Deci, sambata am terminat inca o cruce celtica; de fapt o combinatie intre crucea celtica si soare. Iat-o:



M-a provocat un pic pentru ca (desi poate din imagine nu se vede foarte bine) suportul metalic este destul de mare si a insemnat multe, multe, multe fire...

Dar, m-a bucurat fiecare secunda in care am lucrat la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu