marți, 8 noiembrie 2011

Lol; chiar vine iarna :)

Aseara am fost harnica tare; am terminat o coronita inceputa zilele trecute si am mai facut doua si inca doua stele ornamentale pentru usa sau ... orice alt loc unde ne poate place sa punem ornamentele de iarna.
Azi, sarbatoare; nu lucrez; azi, sport: Pilates si catarari.
Hahahahaha de sambata ma duc si la tir cu arcul; am fost sambata trecuta si e fun rau de tot; iar de saptamana viitoare, dansuri; moderne.
Hmmm ce ar mai fi? O da; poate reusesc sa bag in program o seara de tango; sambata seara. Sa vedem. Ar fi amuzant, mai ales ca-mi doresc de mult sa particip. Plus ca sunt in plina schimbare de stil: de viata, de vestimentatie, de ganduri, de ... suflet. Fac curatenie; am permis prea mult sa ma ocup de cine si ce nu merita. Mult prea mult.

Poze, maine.

La multi ani la toti cei care poarta numele de Gabriel, Gabriela, Mihai, Mihaela samd! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu