miercuri, 12 decembrie 2012

Deco Christmas 2012

Afara ninge, ninge si iar ninge. Ca-n basme. Fulgi mici, desi si viscoliti. Este super. Un semineu, o blana in fata lui si o cana de vin fiert, ce mi-asi mai putea dori acum? Ma uit pe geamul biroului meu si am impresia ca sunt in poeziile lui Cosbuc :). Sarbatorile se apropie cu pasi repezi  (anul asta chiar o sa fie Sarbatori inzapezite) si toata lumea deja e cu gandul la Craciun si la sfrasitul de an.

Pentru Sarbatorile de anul acesta am pregatit din nou decoratiuni facute si decorate in stilul meu.

Coronita imbracata in panza de sac ornata cu deco Craciun
Coronita imbracata in panza de sac ornata cu deco Craciun argintii
Stelute ratan ornate cu deco Craciun
Stea ratan ornata cu deco Craciun
Stea ratan ornata cu deco Craciun
Stelute ratan ornate cu deco Craciun
Stelute ratan ornate cu deco Craciun
Stea ratan ornata cu deco Craciun

Coronita imbracata in panza de sac ornata cu deco Craciun aurii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu