sâmbătă, 1 decembrie 2012

Mandala noua

So, am mai terminat o mandala; de data asta in gri si maro roscat. Cu firele ramase am inceput o sticla; facuta deja pe jumatate. Cum maine e duminica, o voi termina luni.
Si am inceput si o capcana de vise. Va merge un pic mai greu ptr ca e f migaloasa. Dar pe joi, vineri e gata si ea.
Hmm, oricum mi-era dor sa lucrez. Toata saptamana trecuta am facut pauza pentru ca, pe langa serviciu am lucrat noaptea la un mall aici in Iasi, la decorare. Mi-a placut fiecare moment desi a fost extrem de solicitant. Azi s-au aprins luminitele la Palas si la Iulius si m-am dus sa vad cum a iesit ce am facut si eu si sa vad si noul patinoar. E super. Maine ma duc si eu sa ma dau pe gheata. :).

Adăugaţi o legendă


Detaliu cerc exterior
Detaliu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu