duminică, 10 august 2014

Weekend de vară călduroasă

Weekendul acesta am decis să stau acasă. Asta deși a existat o foarte tentantă propunere de mers la munte la cățărat. Însă am vrut să mai stau cu motănelul meu, cu Kikiloiu. Să nu se mai simtă părăsit. Hmmm și cum degeaba nu pot sta am lucrat și tot lucrat. Dintr-un fir fff fain luat acum ceva vreme de pe Bresloș cânepă vopsită turcoaz. De data aceasta am luat firul deja vopsit. A ieșit ceva chiar super. Am să-i zic Fulg de Nea. Îmi plac simetriile si ordinea. Și de aici și structura lucrărilor mele. Dacă eu ași avea altă structură interioară cu siguranță s-ar vedea asta și în ceea ce fac. Mai am de pus cercul exterior. Pe care de altfel îl și am însă trebuie (re)sudat. Și am mai început ceva. Un alt fel de Africana. Tot din cânepa turcoaz. Este încă "work in progress". Una peste alta, weekend fain, călduros, relaxant :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu