luni, 4 august 2014

Ghemul meu de lana

Weekendul acesta am fost la munte; in Rarau. Am ales sa stam la o pensiune din zona, in Sadova. Pensiunea Casa Severin. Superb peisaj, mancare exceptionala si (ca tot e trendul asa) complet bio. Din curte si din padure. Eu una tinand post am mancat hribi. O minunatie de hribi. Deliciosi. Facuti atunci, pe loc. Ca de altfel tot restul mancarii. De afinata, ce sa mai zic? Super.
Ei si, la plecare fiecare dintre noi ne-am ales cu cate un mic dar. Mie mi-a revenit un ghem mare, mare de lana. Hmmm, o lana mai speciala. Pentru ca este toarsa in casa de bunica familiei. Pe vartelnita din casa, vartelnita ce are aproape 100 de ani. Nici ca se putea ceva sa ma bucure mai tare.

L-am pus deja la loc de cinste intre materialele mele si cum termin ce fac acum incep sa-l lucrez si pe el.

Sa fie cu spor! :)


Ghemul de care sunt atat de bucuroasa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu