sâmbătă, 9 iulie 2011

Azi am stat in casa si numai in casa; nici pana la magazin nu am fost. N-am putut, uite asa, pur si simplu. Si nici n-am vrut. Singurele mele excursii au fost pe langa frigider, intre canapea si baie si evident la geam.
M-am trezit fffff obosita, abia am reusit sa ma dau jos din pat. Nu am fost nici la cursul de azi (NLP-ul cel vestit) ceea ce m-a cam suparat dar am decis ca-s mai importanta eu cu odihna, linistea si relaxarea mea decat orice altceva.
 So totusi ce am facut eu azi? Un dush extrem de reconfortant (by the way recomand dushurile dimineata; te remonteaza si te readuc la viata) si m-am apucat de impletit; si de azi de dimineata impletesc si iar impletesc. Am terminat ceea ce eu numesc "Mandala" si un semn de carte si acum lucrez la un pitic. 
(Poze luni ptr ca la mine in casa peretii sunt toti de beton si nu am unde bate un cui :D)

Si iar mi-au mers mainile singure si iar a dat inspiratia peste mine. 
Si iar sunt obosita dar e ataaat de bine acum; de mult n-am mai avut o zi, cum sa-i zic, multumitoare si calma si linistitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu