vineri, 22 iulie 2011

Din nou la catarat

Yessss, am fost iar la catarat; superfain; am plecat ca de obicei complet relaxata de acolo si impacata cu mine si revigorata. Aseara am plecat la 10 seara de acolo si m-am stricat de ras ca m-am trezit la un moment dat in aer, in acelasi timp cu instructorul meu pe care-l asiguram la perete. Funny rau de tot. Mai ales ca m-am blocat si am uitat complet cum se face coborarea in rapel. (Hihihihihihihihihi). Of course instructoru mi-a cam dat cu var ... (hihihihihihihihi, again).

Aaaaa si am poze; de la prima iesire la stanca, facute de unul dintre baieti. Am sa pun cateva si aici; hmmm, cand o sa-mi aduc aminte sa mi le iau acasa, ca evident, am uitat sticku la serviciu.

Anyway, am dus piticutu catarator la sala si l-au pus acolo pe unul dintre stalpii de la refugiu (a se citi receptie) si e chiar ok, si s-a uitat lumea la el si place si e superfain.

Si... cam gata pe ziua de azi!  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu