vineri, 8 iulie 2011

Ha ha ha, vineri sfarsit de saptamana

Obosita, acesta e cuvantul zilei, al sfarsitului de saptamana. Am incercat sa rezolv cat mai multe posibil; ca in fiecare secunda de altfel a vietii mele; fiindca nu pot sta locului; inactivitatea ma deprima si ma nemultumeste profund. Cand sunt atatea de facut, de vazut, de incercat, de atins, de dorit, de sperat eu  sa stau locului? NU POT.
Sashi, la seminarul acela minunat de feminitate spunea ca perioada ciclului la femei trebuie sa fie o perioada de retragere, de singuratate; sa stai tu cu tine ca femeie, sa meditezi, sa te relaxezi, sa te odihnesti, sa privesti in tine. Mmmm si uite cum chiar mi se intampla asta; sunt la acea perioada lunara (care intre paranteze mi se pare un miracol al corpului uman si un lucru extraordinar pentru noi ca femei in raport cu barbatii) si chiar sunt cumva determinata sa stau doar cu mine, cu lucrul meu si cu Kikiloiu. Iar lucrul pe care-l fac, Doamne, nu exista pentru mine meditatie mai puternica. Sunt efectiv in transa si e ca si cum mintea mea e o entitate independenta, corpul meu alta, sufletul meu alta si spiritul meu alta. Si uite asa se pot odihni toate. Si uite asa imi recapat energia pentru o noua zi si pentru un nou pas inainte.

PS: Doamne ce bine miroase, in fiecare seara, in garsoniera mea a tei ... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu