luni, 4 iulie 2011

Luni, inceput de saptamana

Of ce zi urata am azi; am ratat un tf de la sefu (ptr ca eram la baie) si am fost avertizata ca e ultima oara cand se intampla asta. Asta mai intamplandu-se doar inca o singura data iar atunci eram in pauza mea de masa. Dupa care a venit la serviciu incruntat de nu se poate si s-a pus si m-a pus pe telefoane.
Plus ca e clar ca nu mai ajung la ora mea de Pilates si ca s-o spun p-a sincera de fapt asta ma enerveaza si ma deranjeaza cel mai tare. In rest, atitudinea lu sefu... ce sa zic, nu vreau sa-mi bat capul; pur si simplu nu vreau. Chestia asta cu avertizarea este tipica la noi din pacate.

Dar ... ma duc acasa si impletesc si ma relaxez si imi vad de ale mele si uite asa viata devine iar frumoasa :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu