duminică, 31 iulie 2011

Panoul indian

Weekendul asta am terminat "Panoul Indian" si am lucrat la prima capcana de vise pe care  voi face. De ce am intarziat atat cu capcana de vise? Pentru ca vreau sa-mi iasa bine; sau cel mai bine posibil s-o fac acum. 
De fapt cam asa mi se intampla cu orice lucrare noua; astept sa-mi vina cu adevarat inspiratia. Si chiar imi vine. Sunt lucrari care se fac singure pur si simplu si altele care vor mai greu sa iasa la lumina. Dar ies. Asteapta ... o idee, inca o idee si inca o idee; o coincidenta, o conjuctura favorabila ...
Iar astea se intampla, chiar se intampla; asa cum ieri am primit ideea finala pentru capcana de vise, impreuna cu margelutele care o vor impodobi. Acum nu mai trebuie sa caut decat penele; dar... hahahaha, e plin Iasu de porumbei. Am sa jumulesc vreo doi si voiala, the last touch va fi adaugat.
So, again, back on track.
Poze, tomorrow.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu