duminică, 3 iulie 2011

Ziua de azi

Azi iar am avut o zi plina. De dimineata si pana dupa amiaza curs de NLP - extrem de interesant, de instructiv si de practic; si mai ales, foarte important pentru mine, mi-a ramas adanc in minte tot ce am facut acolo.
Apoi, evident cumparaturi si pe seara ce credeti ca am facut?
Am gatit; si cu cata placere inca; si a, da; mult tare ptr ca eu nu stiu gati in portii mici adica numai pentru mine. Mi-am facut o oala mare de supa de salata (o zeama - cum ar zice Nea Marin, de vara, ardeleneasca) si o salata mare cu tot felu de chestii in ea pentru maine la serviciu. Nici nu stiu cand o sa manac eu atata gandindu-ma de fapt la cam cat mananc eu pe zi si la ce timp am ca sa sa mananc. Dar... chiar mi-a placut.

Nice, peaceful and relaxing day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu