joi, 25 octombrie 2012

Sticla

Aseara am terminat de decorat sticla. Fir gros de canepa vopsit rosu si verde. Mi-am propus s-o termin. Am inceput-o intr-o perioada destul de agitata pentru mine, o perioada urata, stresanta dar din care am invatat extrem de multe; despre mine, despre oamenii care au intrat la un moment dat cu bocancii plini de noroi in sufletul meu, despre intamplarile la care am dat loc in viata mea. O perioada in care mi-am reevaluat complet felul de a fi si de a intelege; o perioada in care din pestisor bland a trebuit sa ma transform in piraniha (cum bine zicea cineva) doar pentru a-mi apara propriile valori (nemeritat de mult criticate). In fine, s-a terminat. Iar aseara, terminand si sticla efectiv am simtit eliberare. De toata ... intamplarea asta din ultimele luni; de tot raul resimtit. Sunt iar eu asa cum sunt fie ca plac fie ca nu. :). Sarbatorile sunt aproape, anul se termina acusi; ce a fost pana acum e deja apa pe Dunare. So, asta este viata si merge numai inainte, tot inainte.


Sticla (1,5 l) decorata cu fir gros de canepa, vopsit rosu si verde (30 lei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu