sâmbătă, 20 octombrie 2012

Un pic de petrecere.

Astazi a fost ziua sotului unei bune prietene; so, ce sa fac, ce sa fac? Nu ma prea pricep la cadouri pentru barbati, nu aveam nici timp so am impletit un piticut cu ochi albastri si am decorat o sticla cu panza de sac vopsita albastru si cu fir gros de sfoara vopsit bordo. Au iesit chiar super si au placut. Nu am mai apucat insa sa le fac poze. Dar o s-o rog pe prietena mea safaca asta.
In sticla am pus si un vin; demisec, alb, de Panciu Odobesti. Chiar bun.
Petrecerea a fost super. Ca intre prieteni. Cu stat pe jos cu paharul in mana, cu povesti, cu copii care alergau printre noi, cu mancare buna si cu un tort exceptional.
Oameni deosebiti, discutii interesante.
Relaxant si revigorant iar pentru mine exact ce aveam nevoie dupa weekendul trecut si saptamana care a urmat. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu