luni, 15 octombrie 2012

Ultimele mele creatii

Acum ceva timp am postat aici o rotunda inceputa facuta din rafie roz si albastru combinata cu panza de sac vopsita bleumarin. Am terminat-o si mai jos am sa pun si poza. Insa, nu pot sa nu observ intr-adevar cat de mult depinde produsul finit de starea in care il realizezi. Cand am inceput-o, in mintea mea avea o cam cu totul alta forma. Am lasat lucrul la ea pentru ca mai aveam unele comenzi; apoi cand m-am reapucat de ea am lucrat suparata, nervoasa, stresata. De ce? Din motive de suflet, de incredere tradata, de nemultumire extrema. Si a iesit ca si starea mea de atunci; colturoasa. :).Nu e cea mai reusita lucrare a mea insa ce o indulceste sunt culorile pe care le-am folosit.



Rotunda - combinatie de rafie impletita si panza de sac vopsita


Ce am mai facut?
O bentita si o brosa.
Hmmm; bentita. Comandata de o colega de serviciu de la inceputul verii. Loool, nu m-am putut apuca de ea. Eu am o teorie, fiecare lucru apare la timpul sau. Nu poti forta. Daca fortezi nu mai iese nicium ce-ti doresti si nici nu place. So, am facut-o abia zilele astea. Elastic negru dantelat cu floare de mac facuta din fetru roz. Eu i-asi fi facut rosu. ;))
Si pentru ca i-am intarziat-o foarte mult i-am facut si o brosa tip pom-pom din organza multicolor.

Bentita - elastic negru dantelat cu floare mac (fetru roz)
Detaliu floare bentita
Brosa pom-pom - organza multicolor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu